zamknij [X]

Telefon IP2

Netia telefon IP dla firm

VOICE SOLUTION jest kompleksową cyfrową usługą głosową dla jednodziałowych oraz wielodziałowych firm, w których z telefonu korzysta wielu pracowników biurowych.

Netia oferuje usługę dostarczaną razem z instalacją i zarządzaniem aparatami IP na biurko Klienta. Usługa może być świadczona w całej Polsce zarówno w Netii, jak i w sieci innego operatora.

Dlaczego warto?

W ramach rozwiązania udostępniana jest pełna funkcjonalność PABX świadczona w modelu hostowanym, więc nie trzeba posiadać własnej centrali PABX.

Oferta „Voice Solution” to trzy warianty usług dla użytkownika końcowego różniące się:
  • modelem aparatu telefonicznego,
  • funkcjonalnościami.
Wariant 1 Wariant 2 Wariant 3 
Aparat analogowy Klienta (faks) podłączony przez bramkę Voip
Funkcjonalności użytkownika
PABX:
  • natychmiastowe przeniesienie wywołania
  • przeniesienie wywołania w przypadku zajętego numeru
  • przeniesienie wywołania po określonym czasie oczekiwania
  • przeniesienie wywołania na numer zewnętrzny
  • zawieszenie połączenia
  • blokada prezentacji numeru na żądanie
  • prezentacja nazwy osoby dzwoniącej
  • prezentacja numeru osoby dzwoniącej
  • usługa „nie przeszkadzać”
  • powtarzanie numeru
  • skrócone wybieranie
  • poczta głosowa
Bezpłatne połączenia lokalne i międzymiastowe:
  • połączenia loc/dld w cenie opłaty abonamentowej
  • limit 15 000 min
  • po przekroczeniu limitu stawki zgodnie z taryfą indywidualną
  • FTM zgodnie z taryfą indywidualną
Instalacja dla każdego profilu użytkownika końcowego:
  • instalacja bram IAD
  • uruchomienie usługi
  • konfiguracja sprzętu
Utrzymanie usługi:
stała opieka nad każdym elementem świadczonej usługi:
  • dodawanie nowych funkcjonalności
  • modyfikacja usług przypisanych dla każdego użytkownika
  • asysta przy wymianie lub naprawie sprzętu, będącego własnością Klienta
  • zdalne wsparcie i doradztwo techniczne w zakresie eksploatacji i rozwoju usługi
  • aparat telefoniczny IP Policom 430
  • dwie linie telefoniczne pozwalające prowadzić dwie rozmowy jednocześnie
  • graficzny wyświetlacz LCD 132/46 pikseli
  • tryb głośnomówiący
  • intuicyjny panel obsługi
  • menu w języku polskim
Funkcjonalności użytkownika:
  • analogicznie jak w wariancie 1
  • Zdalny dostęp
  • możliwość korzystania z usługi z dowolnego miejsca poprzez dowolny dostęp do internetu
  • użytkownik identyfikuje się swoim numerem telefonu w biurze
  • pokrywanie kosztu połączeń przez Firmę
  • dostęp do lokalnej książki telefonicznej poprzez integrację komputera i aparatu IP
  • lokalna książka telefoniczna
  • integracja z Outlook (CTI – Computer, Telephony Integration)
  • wykorzystanie monitora komputera jako wyświetlacza aparatu telefonicznego
  • aparat telefoniczny IP Policom 650
  • sześć linii telefonicznych, pozwalających efektywnie prowadzić telekonferencję
  • graficzny wyświetlacz LCD 320/160 pikseli
  • tryb głośnomówiący
  • intuicyjny panel obsługi
  • menu w języku polskim
Funkcjonalności użytkownika:
analogicznie jak w wariancie 2

Cena

Ze względu na fakt, że usługa może być realizowana w różnych technologiach, wycena realizowana jest po wcześniejszym przeanalizowaniu potrzeb Klienta przez przedstawiciela Netii.